ÕPPEAASTA PRIORITEEDID
2022./2023. õppeaasta eesmärgid
Eestvedamine ja juhtimine
– Kooli tegevuse süsteemne planeerimine, kavandatu elluviimine, analüüsimine
– Positiivse õpikeskkonnaga kooli maine süvendamine
Personali juhtimine
– Õpetaja rolli suurendamiseks tingimuste loomine
– Sisekorra-eeskirja korrastamine, sh kaugtöö võimaldamine
– Ametijuhendite ülevaatamine, kehtiva seadusandlusega kooskõlla viimine
– Kooli personali koolitamise jätkamine professionaalsuse tõstmise eesmärgil
– Õpetaja professionaalse arengu tagamine läbi heade praktikate levitamise
– Töötajate tugisüsteemi toimimine (sh mentorlus, individuaalsed üks-ühele vestlused, arenguvestlused)
Koostöö huvigruppidega
– Uute ÕE liikmete ülekoolilised valimised ja töökava kavandamine
– Koostöö parendamine hariduslike erivajadustega õpilaste vanematega
– Võimaluste leidmine uute projektide alustamiseks kaasates erinevaid aineõpetajaid ja õpilasi
– Traditsiooniliste ürituste korraldamise jätkamine ning uute algatamine ja mitmekesistamine
– Kooli hoolekogu kaasamine kooli üritustesse partnerina
– Kommunikatsiooni tõhustamine koolielu valgustamisel
Ressursside juhtimine
– Kooli eelarveliste ressursside säästlik kasutamine hoides toimivana õppe- ja kasvatusprotsessi
– Kõigile kooli töötajatele ja õpilastele gümnaasiumis vaimse ja füüsilise turvalisuse tagamine
– Kooli ruumide peremehelik kasutamine ja korrashoid
– Ruumide kasutamisekorras sätestatu järgimine
Õppe- ja kasvatustegevus
– Kooli õppekava uuendamine
– Ainekavade ja valikainete korrigeerimine (õppeplaan, ainekavad) ja täiendamine
– Erinevate õppemeetodite efektiivsem kasutamine
– Õppetegevuse mitmekesistamine, sh lõimitud tegevus
– Klassipõhise õppe sisseviimine
– Projektinädala korraldamine
– E-õppepäevade korraldamine
– Eestikeelse aineõppe seire
– Funktsionaalse lugemisoskuse arendamise tähtsustamine
– Suurema tähelepanu pööramine tööle võimekamate õpilastega, kooli esindatuse tagamine kõigil linna ja maakondlikel aineolümpiaadidel
– Välishindamise tulemused on võrreldavad vabariigi keskmiste tulemustega.
Tugisüsteem
– Õpilaste arengu toetamine hariduse omandamisel psühholoogiliste, logopeediliste ja õpiraskuste probleemide ennetamisel, märkamisel ja õpilase vajadusi arvestava arengu- ja õpikeskkonna kujundamisel.
– HEV õpilaste kaardistamine, tegevuste planeerimine ja ellu viimine.
-HEV õpilaste toetamise süsteemi väljatöötamine ja rakendamine esmatasandi (kooli tasandil) raames.
– Põhjuseta puudumiste ja koolikohustuse täitmise seire
– Tugisüsteemide tegevust puudutava info edastamine, kooli ja kodu koostöö tõhustamine
– Sotsiaalsete probleemide tekkimise ennetustöö
– KiVa programmi juurutamine ja omaks võtmine
– Teemapäevade, infotundide läbiviimine ja korraldamine
– Sihtrühmade nõustamine õpilaste toetamisel (lastevanemate nõustamine ja toetamine, õpetajate nõustamine HEV õpilaste teemadel õppetegevuse osas)
– Õpilase toetamiseks koostöövõrgustiku loomine ja arendamine