Kui oled õpilasena sisse loginud, vali ülevalt menüüst «Kursused».
Kui olete sisse logitud lapsevanemana, valige esmalt õpilane ja seejärel valige ülevalt menüüst «Kursused».
Vali nimekirjast kursus ja vajuta hallile nupule «Registreeri kursusele».
Pärast seda kinnita oma registreerimine, märgistades kaks ruutu ja klõpsates sinist nuppu. «Registreeri».
Tasuta kursustele registreerimine toimub eKooli veebilehe kaudu.
Kui oled õpilasena sisse loginud, vali ülevalt menüüst «Kursused».
Kui olete sisse logitud lapsevanemana, valige esmalt õpilane ja seejärel valige ülevalt menüüst «Kursused».
Vali nimekirjast kursus ja vajuta hallile nupule «Registreeri kursusele».
Pärast seda kinnita oma registreerimine, märgistades kaks ruutu ja klõpsates sinist nuppu. «Registreeri».
Otselink: https://kursused.ekool.eu/
6 huviringi eesti keeles (Erudiit, huvitav lugemine, Mina ja keskkond, inglise keel, koor, karate)
IT Club- programmeerimine ja arvutimängude loomine 3.-5.klasside õpilastele ( suund Roblox )
IT Club- programmeerimine ja arvutimängude loomine 3.-5.klasside õpilastele ( suund Minecraft programmeerimine Python-il )
IT Club- programmeerimine ja arvutimängude loomine 5.-8.klasside õpilastele ( suund Minecraft programmeerimine Python-il )
„Universumi labor: Robootika“: I RÜHM 4.- 6. klasside õpilastele, II RÜHM 7. – 9. klasside õpilastele
Huviringi kirjeldus:
Üldeesmärgiks on õpilaste huvi arendamine teaduse ning elektroonika vastu, konstrueerimise osavuse arendamine, tehnilise mõtlemise arendamine, oskuse omandamine töötada mehaaniliste ja elektrooniliste tööriistadega, meeskonnatöö õppimine, kõrgtehnoloogilises maailmas toimetuleku oskuse arendamine ning ettevõtlusе mõtlemise arendamine. Huviringi käigus toimub 3D modelleerimisega tutvumine, lihtsamate robotite loomine, töö LEGO konstruktoriga. Osaleme ROBOTEX Internationale eelvõistlustel (15.11.2024), ROBOTEXis 2024 (06.-07.12.2024), FIRST LEGO LEAGUE, Lab Roberta Open Virtuaalne robootika võistlusel, Võrumaa Robootikapäeva üritustes.
I RÜHM 4. – 6. klasside õpilastele. Tunnid toimuvad esmaspäeviti ja kolmapäeviti 14.20 – 15.50.
II RÜHM 7. – 9. klasside õpilastele. Tunnid toimuvad esmaspäeviti ja kolmapäeviti 16.00 – 17.30.
Huviringi juht: Andrei Kuntsmann, kab.308
Huviringi eesmärk on arendada ja mitmekesistada meie kooli LTT huvihariduse valdkonda. Selleks käivitatakse programmeerimise, arvutigraafika ja arvutimängude loomise huviringi, mis tutvustaks II ja III kooliastme õpilastele põnevate projektid abil (Roblox Studio, Minecraft Education, Tinkercad, Sculptris platvormidel) arvutiteaduse, 3D arvutigraafika ja programmeerimise aluseid. Selle tegevuse kaudu äratatakse lastes huvi IKT valdkonna vastu, tutvustatakse selle valdkonna suundade mitmekesisust, näidatakse IKT perspektiive ja abistatakse raskuste ületamisel. Huviringi ainekava toetab ja täiendab kooli õppeprogramme- eriti matemaatika, füüsika, informaatika valdkondades ning aitab kujundada riiklikus õppekavas määratud pädevusi- eelkõige digipädevus, matemaatika-, loodusteaduste ja tehnoloogiaalane pädevus ja ettevõtlikkuspädevuse.
3D arvutimängude loomine Roblox Studios. 3D graafika, programmeerimise aluste ja arvutiteaduse õppimine luues enda Roblox arvutimänge.
Huviringi juht: XTeadus MTÜ Natalja Vorotilova, kab.309
Tutvumine populaarse programmeerimiskeelega Python, programmeerimise alustega, 3D arvutigraafikaga ja arvutiteadusega luues enda projekte Minecraft Education platvormil.
Huviringi juht: XTeadus MTÜ Natalja Vorotilova, kab.309
Tutvumine populaarse programmeerimiskeelega Python, programmeerimise alustega, 3D arvutigraafikaga ja arvutiteadusega luues enda projekte Minecraft Education platvormil.
Huviringi juht: XTeadus MTÜ Natalja Vorotilova, kab.309