Päikesesüsteem 1.B klass
Projektinädala raames töötasid 2A ja 2D klassid teemal „Vihma muusika“. Vihmased päevad on meie riigis sagedased, igaüks tunneb sellist ilma omal moel. Õppisime tundma vee ringlust looduses, saime teada, kellele vesi on elupaigaks ja joonistasime loomi. Improvisatsiooniliste vahenditega lõime vihmamuusikat meenutava heliseeria. Kasutasime fooliumi, kotte, teravilja ja pudeleid, kuiva pastat, kausi, kausi, dušše, laste mänguasju, elektroonilist manomeetrit jm. Jälgisime lörtside tekkimist meie linna tänavatel. Viisime läbi katseid vee ja paberiga. Nädal kujunes loominguliseks ja õpetlikuks!
2.c klassi õpilased katsetasid muusika loomist programmiga Google Sound Maker, kus nad said ise erinevaid helisid ja rütme luua.
Samuti viisid nad läbi kaks värvikat ja harivat katset: „Värvide tants piimas“, kus piim ja värvid hakkasid nõudepesuvahendiga kokkupuutel justkui tantsima, ning „Heli on vibratsioon“, mille kaudu nad õppisid, kuidas heli tekib ja liigub.
Lapsed joonistasid ka „häälepildid“. Kuulamise põhjal visuaalseid kujutisi helidest, mida nad kuulsid. Helideks olid: vihmasabin, lindude säutsumine, merekohin, lõkketule praksumine, lehtede sahin, koopahääled, tilkuv vesi.
See nädal aitas õpilastel mõista, kuidas heli ja värv meid igapäevaselt ümbritsevad ning kuidas teadus võib olla lõbus ja loominguline.
Mustvalge prisma
7A ja 7B klassi õpilased joonistasid kirjandustundides pilte Tjutševi luuletusele „Kevadine äike“, samuti pilte Vivaldi „Aastaajad“ kuulamise ajal.
Vivaldi „Kevad“, mis oli luuletuse muusikaliseks saateks.
7. klassi õpilased otsisid oma ajalootundides keskaega sobivaid helisid + valmistasid mõned keskaegsete linnade objektide mudelid, kasutades oma valitud värviskeemi.
Lühike videoklipp 8B klassist